Barışa olan özlemim ve kanın dökülmesine olan nefretim bunu bana söyletiyor:

El ele verelim akan kan için
Dursun da bu millet rahat eylesin
Bu zulmün bu kanın sebebi, niçin?
Sorsun da bu millet rahat eylesin

Vicdanım hep bunu söylüyor bana
Kimseler kıymasın öteki cana
Mehmetçikle gerillayı yan yana
Görsün de bu milet rahat eylesin

Dilbikulê Cizîrî

-  Diwanxane, platformek azad e, ideolojik nine, demokrasi serdest e; hemu Kurd
dikarin bi rengeki azad ramanen xwe binin zimen, kovar, malper u rojnameyen xwe
bidine nasin, helbest an nivisen xwe parve bikin. Heqaret qedexe ye. Rojda
Xanim, Serger Barî, Mihemed Rojbin ji bo niha moderator in.

Navnisan: http://groups.google.com.tr/group/diwanxane

-  Diwanxane; Kurtceye kucuk bir adim icin kurulmus en buyuk Kurd mail grubu.
Hukuki sorumluluk yazara aittir. Kurd kultur milliyetciligi esas alinir.
Duzeysiz mailler onaylanmaz. Kurd dillerindeki mesajlara oncelik taninir.

---
"Diwanxane" group.
to diwanxane+unsubscr...@googlegroups.com.