chodi chripka chodi, divejte se na ni,
jeden panak nebo tri, to se chripce patri

'sak uvidis:

[x] teplo
[x] pyvo
[x] talky

see ya
whiskybar

On 2014-05-19 14:42, Honza Javorek wrote:
Já taky přiznávám blog v Pelicanu. Ale nevím jak mi to na středu
vyjde, protože mám podlomené zdraví :(

Pratele, dalsi Python sraz #38 v Praze se neuprosne blizi! Na
prvni pohled
mozna vzdalene tema CMS, ale kdo z vas nema nebo nemel nekdy
vlastni
stranku/blog?

DJANGO-CMS
Krome ohlasenych hvezd vecera, vzpomente si, nevideli jste nekdo
django-cms
v akci? Staci lightning-talk, napr. k cemu to je, priklad
pouziti, nebo
nejaky pekny nazor staci.

PELICAN, JEKYLL, etc.
Posledni dobou vidim kolem sebe narust statickych generatoru
stranek, pritom
jejich editace muze probihat obdobnou formou jako u dynamickych
CMS. Ja
myslim, ze se podivam, jak jsem publikoval vlastni blog na GitHub
pages s
pomoci Jekyllu. Mam takovy pocit, ze nekdo zminoval, ze pouziva
Pelican?
Doporucuju se priznat, jinak si vas najdu a lightning talk vas
asi nemine.

No jo, já mám vlastně blog v Pelicanu. Zkusím vymyslet co by se
o tom dalo říct.

Kazdopadne prijdte tuto stredu, 21. 5. 2014 na Venecek,
Ostrovskeho 38a,
Praha 5 - Smichov od 19:00. Bude asi vedro, pivo tam urcite
najdete.

Ciao
whiskybar

http://lanyrd.com/2014/praha-pyvo-may/ [1]