Ahoj,

taky jen OT troska k tem FE frameworkum, kdyby se nekomu nelibil/nechtel
angular.. Me se kdysi zalibilo http://canjs.com, stejne jak psal Tomas -
spis subjektivne, zapisem ale i na zaklade
http://sporto.github.io/blog/2013/04/12/comparison-angular-backbone-can-ember/
a zatim mi stale nevadi (nutno podotknout ze nedelam na frontendu nic
extra sloziteho). Tak jen pokud jste ve fazi vyberu a neznate, mrknete...

Vitek