Remote (homeoffice, "z domova") jako koncept práce je pro nás celkem běžná
praxe.
Nicméně jde o to si věci nastavit a alespoň občas se vidět. Je to hodně
individuální záležitost, ale nebráníme se tomuto.

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com

e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.