Ahoj,

`./manage.py collectstatic` si pustil?
---
In Perl you shoot yourself in the foot, but nobody can understand how
you did it. Six months later, neither can you. | print
'aknerats'[::-1]

> Dobrý den,
>
> s Django teprve začínám (asi 5dní) a narazil jsem na tento problém ...
>
> Líbíl se mi "doplněk" django-suite, tak jsem jej nainstaloval ...
>
> CSS styly pro front se mi v pohodě načtou, ale jakmile si pustim
> administraci, CSS styly se nenactou ... kdyz si zobrazim zdrojaky
> administrace tak vidim toto
>
>   <link rel="stylesheet" type="text/css" href=""/>
>   <link rel="stylesheet" type="text/css"
> href="static/suit/bootstrap/css/bootstrap.min.css" media="all"/>
>   <link rel="stylesheet" type="text/css" href="static/suit/css/suit.css"
> media="all">
>

>   <script type="text/javascript">window.__admin_media_prefix__ =
> "static/admin/";</script>
>   <script src="static/suit/js/jquery-1.8.3.min.js"></script>
>   <script type="text/javascript">var Suit = { $: $.noConflict() }; if (!$) $
> = Suit.$; </script>
>   <script src="static/suit/bootstrap/js/bootstrap.min.js"></script>

> position: absolute; color: #ccc;}</style>
>

> Ale kdyz si otevru jednotlivy CSS, tak mě to přidává pred link ještě admin
> ... takže admin/static/suit atd ...
>
> URL.py mám takto:
>
> from django.conf.urls import patterns, include, url
> from django.conf import settings
> from django.contrib import admin
> from django.conf.urls.static import static
>
> admin.autodiscover()
>
> urlpatterns = patterns('',
>     url(r'^$', 'standa.views.home', name='home'),
>
>     url(r'^admin/', include(admin.site.urls)),
>
> ) + static(settings.STATIC_URL, document_root=settings.STATIC_ROOT)
>
> if settings.DEBUG:
>     import debug_toolbar
>     urlpatterns += patterns('',
>         url(r'^__debug__/', include(debug_toolbar.urls)),
>     )
>

> a nastavení v settings.py takto:
>
> """
> Django settings for standa project.
>
> For more information on this file, see
> https://docs.djangoproject.com/en/1.6/topics/settings/
>
> For the full list of settings and their values, see
> https://docs.djangoproject.com/en/1.6/ref/settings/
> """
>
> # Build paths inside the project like this: os.path.join(BASE_DIR, ...)
> import os
> import django
> from django.conf.global_settings import TEMPLATE_CONTEXT_PROCESSORS as TCP
>
> TEMPLATE_CONTEXT_PROCESSORS = TCP + (
>     'django.core.context_processors.request',
> )
>
> BASE_DIR = os.path.dirname(os.path.dirname(__file__))
> DJANGO_ROOT = os.path.dirname(os.path.realpath(django.__file__))
> SITE_ROOT = os.path.dirname(os.path.realpath(__file__))
>
> # Quick-start development settings - unsuitable for production
> # See https://docs.djangoproject.com/en/1.6/howto/deployment/checklist/
>
> # SECURITY WARNING: keep the secret key used in production secret!
> SECRET_KEY = '#i#7hij2@zaye!95k6*m*1-db0)dvug=22v6m7=@fx^(jw-@+8'
>
> # SECURITY WARNING: don't run with debug turned on in production!
> [...]

Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CA%2B7MNVp%2BFE4b82SbeKcUxxmGa_VFOQJsNh4Uv1GGjb4Uin-hPw%40mail.gmail.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.