Hoy,

vidim z diskuse ze na to proste kazdy kouka jinak a myslim teda ze vlastne
nejlepsi je prave ten flat list jak je. Chtel jsem tam freelancery (nebo spis
kdo programuje v py…), lehce jsme to s Honzou Javorkem natukli a mel jsem pocit
ze s tim tez problem neni - kdybych je tam chtel vic, tak tam uz jsou, holt
jsem linej. Co se tyka velkych jmen/firem, rad bych zminil web pyvec.org sekci
Partneři a nechal bych na kazdem jestli v te sve uber velke ci mensi firme
treba neprosadi podporu tudyma. Ta je nasledne pouzita treba na to aby jste
mohli kouknout na zaznamy prednasek, aby tyto zaznamy nebyly rozklepany, byste
i slyseli vo cem ze prednasejici mluvi a aby ten sraz vubec byl. Python.cz bych
nerad videl jako marketackou stranku, kde budou firny s X+ zamestnanci tucne.
Proste myslim ze takove deleni tam nema misto.

Hezky vikend vsem, Vitek

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/5C91C8C6-A0A2-4E72-86AA-A4B1EAEECF94%40creatiweb.cz.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.