No když už tu padnul ten nginx - zrovna včera jsem narazil na tohle:

http://www.nginxtips.com/wordpress-brute-force-attacks/

Já vím, je to sice návod jakože pro Wordpress, ale to samé by mělo být
využitelné také na jakoukoliv cestu v rámci serveru. Přijde mi ta syntaxe
trochu jiná, než co psal Aleš. Asi žádný modul - prostě rovnou v nginxu.

IP adresu stroje za NATem asi nepozná nic, prostě uvidí veřejnou IP adresu
nějakého natujícího routeru (nebo něčeho, co je z pohlednu zvenčí před tím).

Marek

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/c9329fc2-9c71-423a-a9ed-fd226fd29658%40googlegroups.com.