Cau,

chvili jsem to nesledoval. Par mych poznamek:

- Predevsim plati, at uz si kdo myslime, ze je to moc nebo malo, pokud to
udelas, tak jsi hustokrutor a vsichni ti s tim stejne pomuzem. Stejne tak,
predpokladam, ze by byl k dispozici i Pyvec na fakturace apod. - tohle
treba u DG hrozne pomohlo.

- Ja ti nikdy nebudu rikat, ze "jsem ti neco rikal", a pokud jo, tak mi
jednu vlep (nech me ale sundat bryle prosim). Kdyz se to nepovede, bude to
skoda, ale i to se da osetrit. Udelejme zalozni plan B pro pripad, ze se
treba vyserou penize a zbude sekera apod. Stavaji se ruzne veci a je dobre
na to byt v pripade vetsi akce pripraven i v pripade ze se nestanou. Clovek
pak failuje o dost klidneji. Sepsat si rizika a rict si, jak by se dala
prinejhorsim resit.

- Koukam, ze o python.cz mluvim uz hodne dlouho... :-| Ale Sprint uz je
naplanovanej, 24/25.6. na tom budem v Brne delat. Kdo se chcete pridat,
dejte vedet.

- Souhlas ze mailinglisty jsou zadarmo :) Uz mame pyladies-brno,
pyladies-praha, django-cs, py.cz konferenci, ... Dedikovaneho kanalu na
konferenci bych se nebal.

- ad Slovensko, podle me jediny clovek kdo je schopen na Slovensku neco
organizovat je Jano Suchal, ale zase je to spis Rubysta, tak nema asi duvod
organizovat nejaky PyCon. Celkove mu i z navstev na Rubyslave prislo, ze
slovensti Pythonisti jsou nekde zalezli v dirach a je je malo videt.
Kazdopadne bych se v tomto pripade urcite domlouval s nim a vymyslel to s
nim, protoze tam neni nic moc jineho o co bychom se mohli oprit. Samozrejme
nam nikdo nebrani tam ten PyCon importovat (ala DG Bilbao organizovane z
Brna), ale je to prace navic.

Honza

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAPAmg-eVU%2BHt_8o54aSAo7es2tggnQpJ1604DJYBAmtHzo_OQg%40mail.gmail.com.