From: Honza Javorek <m...@honzajavorek.cz>
Date: 2015-06-10 11:24 GMT+02:00
Subject: Re: planovani cesty (bylo: [python] Fwd: 4. setkání studentů a
programátorů Pyvec x GymGeek)
To: Honza Král <honza.k...@gmail.com>
Cc: Daniel Srb <srb....@gmail.com>, Petr Viktorin <encu...@gmail.com>,
Vladimir Linhart <vladimir.linh...@gmail.com>, Jakub Vysoky <
jakub.vys...@gmail.com>, Jan starenka Florian <staren...@gmail.com>, ab
tatinek ab <jaroslav.vys...@gmail.com>, Ales Zoulek <ales.zou...@gmail.com>

Me by se nejvic hodilo pridat se nekomu do auta, aspon na cestu tam. Na
kolo ted nejak nemam cas, ve ctvrtek jsem na otocku v Brne k zubari, takze
se musim na misto deni dostat behem patku rano.

--

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAEO8NYza1TSfe03Y_4T%2B79z_S_6kWTBTwxXYJUbBjhPOa5AaBA%40mail.gmail.com.