On 03/23/2016 10:52 AM, Vladimir Macek wrote:

> Jak víš, že četlo jen deset? V nabídce z 9.3.2016 18:58 nebyl žádný link
> na měření.

I kdyby tam byl, já ani můj mailový klient by na něj neklikl :)

> Ale i kdyby deset lidí někam kliklo, tak je to dost úspěch. Totiž, hustě
> sis zájemce prosil už samotným textem. :-) Jednak úzkoprofilové a
> opravdu advanced specialitky, které zní povinně. Nezmínil jsi devizy
> jako že to je dosti prestižní zaměstnavatel a vedle toho, co
> _Požadujeme_ též lákat na to, co zvláštního _Nabízíte_. :-) Samotné
> práce je pro nás všude hodně, dnes je to málo. Dnes žádají zaměstnavatelé.
>
> V.

E-mailová skupina django-cs@googlegroups.com
Správa: http://groups.google.cz/group/django-cs
---
Tuto zprávu jste obdrželi, protože jste přihlášeni k odběru skupiny django-cs
ve Skupinách Google.
Chcete-li zrušit odběr skupiny a přestat dostávat e-maily ze skupiny, zašlete
e-mail na adresu django-cs+unsubscr...@googlegroups.com.
Chcete-li zobrazit tuto diskusi na webu, navštivte
https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/56F27085.1010606%40gmail.com.
Další možnosti najdete na adrese https://groups.google.com/d/optout.