Ahoj,
mám problém, se kterým si nevím moc rady. Spočívá v odlišnosti výsledku
volání jedné specifické metody přes Apache mod_wsgi vs. vývojový server via
manage.py runserver (nebo i interaktivní shell) v konzoli.

   1. Django 1.5.4 (vím, není to soudobé).
   2. Volám metodu transform z premailer knihovny (
   https://github.com/peterbe/premailer/blob/master/premailer/premailer.py#L279
   ).
   3. Když to zavolám pomocí manage.py (runserver nebo shell), funguje
   naprosto OK - distribuuje styly do elementů vstupního dokumentu.
   4. Když ji volám přes Apache, vrací prázdný řetězec, žádná chyba. Stejný
   vstup, stejný virtual env.

Máte nějakou ideu, co na to může mít vliv, co by mohlo být jinak, resp.
co/jak debuggovat? Jsem už trochu bez nápadů.

Dík moc za případnou inspiraci,
John

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAK-vJUknM%3D4PDrJFD%3Dt-xbe38nL%2B8P-W1xmCYJpN17WqKR-1Vg%40mail.gmail.com.