Ahoj,

ja bych neco takoveho nacpal do Elasticsearch. Zadarmo k tomu dostanes
kibanu kde si muzes naklikat jakekoliv ad-hoc dashboardy se kterymi se
nemusis pak trapit rucne (idealne kibana jako prototyp a pak vytvorit
vlastni aplikaci pro lepsi UI/UX) a zaroven se nemusis strachovat o zadne
skalovani a podobne veci.

Disclaimer: elasticsearch je muj zamestnavatel takze o objektivite nemuze
byt rec, ale tohle je use case ktery u nasich uzivatelu vidim casto a
funguje to dobre.

Honza Král
E-Mail: honza.k...@gmail.com
Phone:  +420 606 678585