Django mi zas dává do těla.

Snažím se přidat menu do Django admina.
Ačkoli lze najít plno návodů, zdá se mi, že všechno jsou hrozné hacky a
přestávají fungovat s nejbližší novější verzí Djanga.

Takže by se mi zdálo, že nejbezpečnější by bylo,
přidat si svoje vlastní menu položky před to, co generuje šablona
admin/app_list.html.

Ta totiž generuje seznam aplikací (skupiny menu) a modelů v nich (položky
skupin).
Tak bych si tam předhodil jednu skupinu se svými odkazy.
A fungovalo by to ve všech scénářích, kde se to volá, ať už je to hlavní
obsah stránky, nebo to postranní menu (bavím se o Dj 3.1).

JENŽE:

Když předřadím svoji aplikaci před django.contrib.admin, udělám v ní také
admin/app_list.html, tak běží ten můj přednostně a pokud je v něm {%
extends 'admin/app_list.html' %}, tak volá následně tu originál djangovou a
nahrazuje v ní bloky , které předefinuji.

To funguje a je to snad i popsáno v dokumentaci.
Jenže v té originál nejsou žádné bloky. Jsou líní to aspoň jedním blokem
owrapovat,.aby šlo předchozí použít.

Ale když místo toho dám {% include 'admin/app_list.html' %},
tak nejde na tu djangovou originální, ale volá dokola stále tu moji
(nekonečná rekurze).

Je nějaká možnost jak mít svoji templatu pod jménem app_list.html a volat z
ní něco svého + ten originální obsah?

Aniž bych musel patchovat ten originální Django kód a jako kretén to
upravovat pokaždé, když vyjde nová verze Djanga??

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/07164eea-9a91-4796-abd5-94eaabc3454bn%40googlegroups.com.