Narazil jsem na to už před delší dobou když to změnili v djangu a mě začaly
blbnout po soubory. Ale moc jsem nebadal. Tedy jestli to správně chápu tak
žen čtvrtý tvar vlastně není plurál ale genitiv? (Neboli původník ci
přisvojník, jeee)

Vítek

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAN6bD4WJoMoMJayw%3Dbs00mgtr2zueHDK9q3WHFnxBfuj_1Yofw%40mail.gmail.com.