Zdravím,

asi už blbnu nebo prostě to nevidím, ale nemohu najít cestu, jak přetížit
reprezentaci __str__ v queryset. Konkrétně, mám forms.ModelForm ve kterém
mám i pole cizí klíč. Konkrétně pak tento cizí klíč omezuji:

*form.fields["coursedate"].queryset =
CourseDate.objects.filter(id__in=seznam).order_by('date_start’)*

Pokud výsledek této filtrace pustím přímo do generovaného formuláře, pak
jako výběr možností se nabídne __str__ z modelu CourseDate. Jenže já bych
potřeboval, pro toto konkrétní použití, přejmenovat jednotlivé objekty, aby
ve výběru vypadaly lépe než naše interní pojmenování. Ale nějak to nemohu
vyGooglovat ani přes debugger se tomu ne a ne dostat na kobylku. Poradíte
někdo?

Díky předem, Standa

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAMD1ck8UuLs7M%3DShPD9wpYsDspEBRYza8vEsN%3D5PYWYWjxxmVQ%40mail.gmail.com.