Ahoj,
PyQt můžu doporučit, dokonce by měla existovat nějaká možnost z toho
udělat spustitelný soubor, ale to jsem nikdy nezkoušel.
Qt má dvě grafická rozhraní - Qt Widgets, které vypadají "starší" a
"desktopovější" a Qt Quick 2, které je "modernější" a "mobilnější".
Pro Qt Quick jsem sepsal tutoriál, protože ho učím geografy, je k
dispozici na https://github.com/xtompok/PySide6_QML_tutorial, třeba
bude někomu užitečný, kdybyste měli tipy, jak ho zlepšit, ocením.
Ještě teď vedle sebe existuje PySide6 (od Qt 6) a PySide2 (od Qt 5).
Asi je vhodnější používat PySide6, ale některé moduly ještě nejsou
naportované (jmenovitě jsem narazil u těch, co zobrazují mapu a body
na ní). Kompatibilita mezi verzemi je vysoká, vesměs jsem jen import
PySide2 nahradil import PySide6.

Kdybys k tomu měl případně další dotazy, klidně napiš.
Jethro

https://groups.google.com/d/msgid/django-cs/CAK9o-AzDx4%3DV_jcqbwJrCa55rR%3D4p0c52%3DPohFsOQ0CfEUnNNw%40mail.gmail.com.