Zdravím,

potřeboval bych poradit, nebo nakopnout na správný směr, jak řešit následující
problém. Mám aplikaci, která obsahuje data o produktech, vše v modelu Product.
Z toho potřebuji vytvořit nabídku pro klienta. Ta se skládá z košilky běžných
prvků jako email, telefon apod., ale zároveň do nabídky potřebuji “nalinkovat”
nabídnuté produkty. Uvažuji, že udělám formulář pro model Nabídka a pak jako
formset/formfactory model Nabídka_produkty, kam si poznamenám nabídnuté
produkty s příslušnou slevou (procenta/fixní cena). Ale, jelikož moc
nekamarádím s JS (používám ho jen když opravdu musím) a Django mě vždy překvapí
na co vše má jednoduché a praktické udělátko, jdu se poradit. Nepotřebuji
řešení, spíše určit smět. Celé mi to “komplikuje” to našeptávání a dynamické
přidávání/ubírání řádků s produkty, jinak bych šel do formfactory a mám za
chvíli hotovo.

Co jsem zatím “vymyslel”: napsat si našeptávač pro hledání jako async dotazy do
Product. Tím by se pak dalo přefiltrovat nějaké pole s nabídkou ID produktů.
Když si pak uživatel vybere, tak nějakým tlačítkem přidat produkt do formuláře
pro nabídku produktů (asi nějaký JS, který zase async koukne do Product a
natáhne data jako název či cena). Při odeslání formuláře si uložím formulář
Nabídky a následně si z POST vytáhnu i data o produktech a podle potřeby si je
zpracuji. Jen to asi bude víc práce v JS než v Django.

Co vy na to? Nebo máte tip na nějaký postup/funkci v Django, která se hodí?
Osobně jsem dost nerad, když musím míchat JS a Django. Je otázkou, zda na toto
není už správné vystavit modely Product a Nabídka, a přes Rest API použít
nějaký JS framework jako ucelené řešení. Ale to je pro me až poslední volba.

Díky a hezký večer, Standa