klo inncoent murmur itu apa?
berbahay juga kah...?
krn anak sy di diagnosa "ada sesuatu" dgn jantung nya oleh dsa di slh
st RS. Dsa nya bukan dsa yg biasa menangani ank sy. Wkt itu dia
batuk - pilek.
stlh kontrol ke dktr spj, ga ada apa2... tp dsa itu ngotot 'ada
sesuatu" dgn jantungnya.
akhirnya sy ke dsa anak sy yg biasa menangani anak saya. Dan
dibilangnya innocent murmur.  Yg ga perlu dikasih tau ke org tua krn
akan meresahkan..
Tolong dong penjelesannya lagi.
Berbahayakah?

--- In dokter_umum@yahoogroups.com, chiquitita ariona