Moi!

Joo, omiakin kokemuksia on noista ulkolaisten uo-
ja ou-ongelmista joskaan ei omaan nimeen
liittyviä. Uo tuntuu ulkolaisilla kääntyvän
ou:ksi (esim juoma->jouma) mutta myös päinvastoin
(Jouni->Juoni). Kotimaassa sitten on nimiongelmia
elikkäs sukunimeni on yleensä kirjoitettu
Heinonen ja olen hämmästyneempi jos se on joskus
kirjoitettu oikein kun väärin...

73 VHI