From: Hannu Romppainen:
Vieläkö joku valmistaja myy vanhan mallisia kannettavia MiniDisk-nauhureita?
Kuka ja missä? Saako edes tilaamalla vai onko valmistus lopetettu kokonaan?

Jotain voi vielä löytyä uutenakin kuten tämä MZ-RH1:
http://www.pixmania.com/fi/fi/2794882/art/sony/kannettava-md-soitin-mz-r.html
Hintaa vaan tuollakin on mielestäni liikaa.

Minullakin on myös vielä minidiscit käytössä vaikka olen kunnollisen mp3 tallentimen hankkimista pitkään jo harkinnut mutta toistaiseksi olen hankinnasta luopunut. Varmaan sen hankinta tulee ajankohtaiseksi viimeistään silloin kun minidisc laitteeni hajoaa koska käytettyjenkin laitteiden saatavuus heikkenee koko ajan. Pidän minidisc dekkieni Sony MDS-JE640 tallennuksen puskurimuisti ominaisuudesta jolla saa ID:n vielä tallennettua kun sen on jo kuullut, puskurin pituus on jotain 6 sekunnin luokkaa. Noissa mp3 tallentimissa puskurin olen havainnut olevan vain 2 sekuntia, onko jollain tiedossa kohtuuhintaista tallenninta jossa olisi pidempi muisti?

Tuo ZOOM H-2 saattaisi olla yksi vaihtoehto ja sen voisi tilata vaikka Thomannilta 175 + 20 euron hintaan ja kauppaan voisi mennä vaikka Scandinavian Weekend Radion sivuilla olevan linkkibannerin kautta jolloin samalla tulisi tukeneeksi suomalaista radiotoimintaa.
http://www.swradio.net/index2.htm
http://www.thomann.de/fi/zoom_h2.htm
Jos Thomannin hinta toimituskuluineen on hieman suurempi kuin jossain muualla niin sieltä saa 30 päivän palautusoikeuden ja 3 vuoden takuun.

Risto H