Jep näitä itsekin silmä kovana vahtaan. Ongelma on vain se että ns.
häiriökeleillä tai vaikkapa selllaisesssa tilanteessa etteivöt indeksit
oikein puhu hyvien kelien puolesta olen kuullut aika kovia asemia, melkeinpä
puoivahingossa koska tuolloin ei ole oikein fokus ollut terävimmillään. Olen
huomannut että dominantit ovat tuolloin usen tosi vaisuja tai jopa vallan
poissa.

Mutta juuri näin kuten Mane sanoi; se kuulee joka tallentaa ja vieläpä ehtii
todella kuunnella puhtaaksi!

73 MJ