Morjens

Näin se menee, ruokahalu kasvaa syödessä... Itsekin ajattelin että AOR:lla
ja takakeilalla pärjää. Nyt kuitenkin farmi on kasvanut kahteen Perseukseen,
beveraget

700m 261
800m 276
1100m 301
700m 322
600m 351 ja keskeneräinen
600 m 35 astetta, tämä on tarkoitus jatkaa 800-metriseksi mutta ei tahdo
aika piisata

nämä koksisyötöillä 200-550m + baluneilla totta mooses

Rollex-merkkinen preamppi/splitteri ja 2xW7IUV -preampit à la JNU

Sitten tietysti aimo annos pakkomielteitä, järjestelmällisyyttä suosittelen
myös. Itse olen tuhonnut arizonalais-id:n pelkästään omaa huolimattomuutta.
Ei ole uni tullut simmuun...

73 MJ

8. marraskuuta 2010 15.21 Veli-Matti Anttila <