To: "Suomalaisten DX-lista" <dx@hard-core-dx.com>
Sent: Friday, November 19, 2010 9:26 PM
Subject: Re: [DX] Amidonin ferriitit

Sain tällä viikolla omat tilaamani ferriittisydämet Amidonilta mm. nippu noita FT114-J:ia. Niinhän siinä kävi, että Oulun tullista piti paketti hakea.

Verot menee suurinpiirtein näin EU:n ulkopuolelta:

Tuontitullittomuus myönnetään, jos lähetyksen sisältämien tavaroiden kokonaisarvo on enintään 150 euroa. Arvonlisäverotuksessa vastaava lähetyksen arvoraja on 22 euroa.

Ferriitit kuuluu TARIC-luokkaan 8504901110, josta tullimaksu on 2,20%
ALV-maksu 23% menee sitten lähetyksen kokonaisarvosta, johon on lisätty tullimaksu.

73s VMA