Terve,

Osoitteista err ät err.ee ja levira ät levira.ee ei ole viikossa kuulunut mitään, joten ainakaan niihin ei pidä raporttejakaan lähettää. Kirjoitin nyt myös suoraan JMN:n mainitsemalle Ilona Hausmannille, joka vastasi nopeasti mutta hyvin lyhyesti seuraavaa (suomennettuna):

"Erityisiä QSL-kortteja ei ole. Ainoastaan minä vastaan, mutta olen vielä 6-7 ihmiselle vastauksen velkaa, sillä työtä on erittäin paljon.
Parhain toivotuksin,
I. H."

Tämä siis on tilanne.
Voineeko epäsuorasti päätellä, että organisaatiomuutos, jossa vuonna 2007 Eesti Raadio ja Eesti Televisioon yhdistettiin Eesti Rahvusringhääling -nimiseksi yhtiöksi, on samalla kiristänyt toimenkuvat ja työmäärät niin, ettei QSL:ien väsäämisen tapaisiin harrasteluihin jää liikoja aikoja.

Hannulla lienee kuitenkin vielä toivoa saada verifiointi, jos tulkitsemme Hausmannin viestin parhain päin.

73   JTS

- - -