----Alkuperäinen viesti----
Lähettäjä: jari.savolai...@pp8.inet.fi
Päivämäärä: 13.8.2011 19:34
Vastaanottaja: "Suomalaisten DX-lista"<dx@hard-core-dx.com>
Aihe: Re: [DX] . Re: R Hami QSL -SWR Virrat kuuluvuus-&amp;gt; dx julkisuus
(Tarmo Kontro)

Näinpä.
Onko nykyään edes tarvetta asemien painattaa
kortteja. E-mail rapoon voivat vastata liitteenä
hienolla kortilla, johon on kuuntelutiedot täytetty.
Ei ole vaivaa painatuksesta, kuoren nuolemisesta eikä
postikuluista. Jos joku rapo postitse tulee, voi QSL:n
printata postitettavaksi.
Kun tällainen homma toimii Papua Uudessa Guineassa
ja Beninissä, miksei myös Euroopassakin.

t: vanha pieru JSA