Moi;
OK, kaivellaan arkistoja (siis sähköisiä, paperia mulla ei ole).

Mielestäni näihin tilastoihin olisi hyvä laittaa joku aikaraja, josta
eteenpäin
koonti. Asiat muuttuu aika paljon vuosikymmenten saatossa.

73,TK

27.10.2011 11:11, Tarmo Kontro kirjoitti:
> Kannatettava ajatus. Jotain yhteenvetoja (ainakin viime vuosikymmen)
> taisi olla
> jo MR:llä tekeillä (Aasia) ?

Ei kun Aasia oli sinulla! Minulla lattarit. Pari vuotta Etelä-Amerikkaa

olen naputellut vanhan tilaston (1954-1995) jatkeeksi, eli homma on
pahasti kesken.

> TA-puolelta on (ehkä) ilmestymässä kohta uusi versio "kuultavissa
> olevia LA-asemia&  split-
> taajuudet", jota JVA on koonnut kiitettävästi.

OK, mutta olisi tärkeää saada kaikkien aikojen kuullut-tilasto samaan
muidenkin maanosien osalta samaan malliin kuin NA. Alkaa olla vaikea
hahmottaa, mikä asema kuuluu eka kertaa, kun kaikki nimi-, taajuus-,
ym.
vaihdokset otetaan huomioon. EA:n osalta olen hommaa raapaissut ja tuo

asemahistorian seuraaminen vie aikaa.
Nyt maksimin aikaan huonoilla keleillä luulisi aikaa olevan paremmin
yhteistalkoisiin?

73, MR

> 73,TK

> 10/27/2011 10:39>>>
> Tervehdys kaikille,
>

> sitten meitä on jo kaksi jotka voivat olla avuksi tässä asiassa.
> Aasiasta
> kertyy tilastoon todennäköisesti yli 1000 asemaa. Sen osion voisin
> laittaa
> järjestykseen.
>

> MKA

License

and/or modified under the conditions set down in the Design Science
License