-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com]
Puolesta Ilpo J Leppänen
Lähetetty: 29. helmikuuta 2012 12:45
Vastaanottaja: Matti Ponkamo; Suomalaisten DX-lista
Aihe: Re: [DX] SDXL:n nettisivut

En tarkoittanut Joomlan arvostelussa lopputuotteen päälle näkyviä
ominaisuuksia sen paremmin käyttäjän kuin päivittäjänkään kannalta. Enemmän
ongelmat ovat hyvin suositun alustan herkkyydessä hakkerihaluille ja
alustan päivittelyn sekä seurannan suurelle merkitykselle nykyisessä
verkkomaailmassa. Eli järjestelmän ylläpitäjälle asetetaan selkeästi
vaatimukset suurempaan valppauteen kuin joillain perinteisillä menetelmillä
tehdyille yksinkertaisille ratkaisuille.

Mainitsemastani yhdestä sivustoalustasta Jawsista - joka lienee
lattarialkuperää?  - tuli itselle joskus ongelma kun sinne iski hakkeri ja
kun piti äkkiä ratkaista ongelma serverillä jonne ko. alustan
asennusohjelma oli läntännyt joku 3800 filettä. Itse sivustolla oli ehkä 8
erillistä sivua - olisin tämän tenyt toisin.....
Näitä alustoja pitää osata sitten käyttää ja pystyä karsimaan tarpeeton
tauhka pois - joka sivustolle kun ei tarvita esim verkkokauppaa...

On se kauheaa kun joku tekee tosiaan Wordilla html-sivuja. Olen tosin
itsekin jonkun dokumentin kiireessä sillä html:nä tallentanut.  Ja
jumalattoman monta toisen tekemää korjaillut joiden joukossa on
koodin  siansaksasta erottunut linkityksen polkuina C:/omat tiedostot ja
tekijä ihmettelee kun ei netissä toimi...

Nimimerkki Note-ja Wordpadilla kaikki sivunsa tehnyt...

73,s IJL