Hyvät harrasteveljet!

Txt-tv:n voi kätevästi linkata webbiinkin ... kts esim PUDXK-Blog.
Olen myös vihjannut ruotsalaisille, että sieltä löytää tuoreita OLL:n
lokauksia-
en tiedä käyttävätkö he sitä. Olen yrittänyt heitä(kin) innostaa OLLiin,
mutta ...

Mitä tulee mm. RaKo:n toimintaan & lokaamiseen - lähes kaikki olennainen
onkin jo tullut esille, kuten aihetodisteet (erityisesti kannatan
näköhavaintoja eli
taajuustarkkailua - ihan näin asian harrastajana jo pitkään) - mutta
yksistään se
ei ehkä riitä - muiden aiheiden kanssa kyllä. Pitäiskö OLLiin laittaa
täppä "nähty"...
No joka tapauksessa säännöt on hyvä olla yhteisesti sovittu. Ilman muuta
tulee nykyteknologia
huomioida - pitkäänhän on eletty 60-70-luvun "säännöillä".

Kuten MKA totesi - tästä mm. keskusteltiin kovasti PUDXKn talvileirillä
- lokien
"salaus" on suurempi ongelma kuin mm. peesaus. Ja tässäkin
ruotsalaisilla/norjalaisilla on
myös käytänteitä, kuten MR tietää (olemme muutaman muun kanssa myös ARCn
jäseniä ja
Distancen tilaajia).

MKAlle erityismaininta aktivoitumisesta! Hyvä esimerkki, että
etelässäkin kuuluu.
Taidan alkaa kohta peesaamaan, kunhan saan toukokuun alun tallenteita
tsekattua lisää...

73,TK