Useissa viesteissä on ehdotettu, että olisi tärkeää panostaa
harrasteen markkinointiin ja uusien jäsenten hankintaan.  Tämä
vain on eri asia eikä   liity mitenkään rariteettikomiten (mikä minusta
on parempi nimi  kuin ATL - aseman tunnistuslautakunta)  tehtäviin.
Eikä tämä ole pois makkinoinnista.  Jokainen meistä voi markkinoida
harrastetta ympäristöönsä. Markkinointikomiteankin voi toki perustaa,
jos se asiaa edistää ja siihen työmyyriä löytyy.

En ymmärrä mikä tässä rariteettikomiteassa oikein pelottaa.  Jos kuulen
harvinaisen
FFF-tason aseman, niin kyllä haluan että Suomessa joku muukin on
kanssani samaa mieltä.  Outoja nauhoituksiani olen kuunteluttanut monilla
kuuntelijoilla - joskus ennen lokaamista ja joskus sen jälkeen.  Aseman
identiteetin
selvittely on joskus salapoliisityötä.   Ja kommenttien perusteella olen
silloin
tällöin perunut tai lokaamani aseman, kun se on tunnistettu joksikin muuksi.
Erehdyksiä vain sattuu... Eikä niistä ketään pitäisi ristiinnaulita.
 Itse näen tämän
enemmän palvelutoiminnaksi.  Eikä kukaan pakota niitä fff-tason asemiaan
kertomaan kenellekään muulle, ne voi pitää täysin omana tietonaan....
Ymmärtääkseni lintuharrastajat hyväksyvät oman rariteettkikomiteansa
työn ja arvostavat sitä.
jhy

12. toukokuuta 2012 15.00 Ilkka Martikainen