Vähän vaihtelua nykyiseen lämminhenkiseen keskusteluun...

Mulla on 2 kpl käytettyjä analogisia 12" putkella olevia Philips
matkatelevisioita, tarkka malli 12TX2501/20L.
Kyseisessä mallissa on käsittääkseni tavallista laajakaistaisempi viritin
(kaikki OIRT-kanavat, USA, Australia?).
Mulla ei ole näille käyttöä. Jos joku haluaa, saa nämä ilmaiseksi kunhan hoitaa
niiden haun/kuljetuksen,
vaikkapa jonkin pedikseltä palaavan porukan mukana. Molemmat toimivat tai
ainakin niistä näkyy lumisadetta ja
kuuluu kohinaa. Toisella on muuten katseltu jotain unidiksi jäänyttä arabia
Lemmenjoella viime auringonpilkkumaksimin tienoilla,
Suomen kanavien ohella.

Jos kukaan ei halua näitä matkatöllöjä, ne menevät kierrätykseen ensi viikon
perjantaina.  Tarvittaessa
mailia suoraan etunimi.sukun...@pp.inet.fi.

73's, ARK