Tervehdys HAA!

minulla on jo jonkin aikaa ollut puolivalmiina juttu 1920-luvun
QSL-merkeistä, joihin olen törmännyt nykyisin pääharrastukseni, filatelian
kautta. Olen onnistunut hankkimaan muutaman näitä 1920-luvun merkkejä
samoilta asemilta, joista on oma "nykyaikainen" QSL. Luulisin jutun
kiinnostavan, kunhan saan sen valmiiksi. Väripainatus olisi kuvaliitteille
eduksi.

Millaisia ovat tulevien numeroiden deadlinet?  En uskalla luvata jutun
valmistumisen aikataulua, koska olen parhaillaan viimeistelemässä kahta
flateelista näyttelykokoelmaa. Näistä toisen otsikko on muuten DX-kuuntelu!

Hyvää alkanutta vuotta

SEH
(Sven-Erik Hjelt, Oulu)