Ei täällä kotioloissakaan ole koskaan järkeeni uskottu ;)

Pidin luvun 95%:ssa siksi, että Celin Dion tuli vasta 90-luvulla.

73
Jim

Lähettäjä: Markku Niiranen
Päivä: 12. tammikuuta 2013 14:39
Vastaanottaja: dx@hard-core-dx.com
Aihe: [DX] Pöh

Markku,

80-luvulla tehtiin 95 % maailman hyvästä musiikistakin ;)

73
Jim
--------

Mie kun luulin että sie Jim olet jollain tapaa järkijätkä! =(
Kyllä sitä 70- luvulla kuunneltiin jotain muuta kuin 80-luvun purkkaa, Uriah
Heep, Deep Purple, Black Sabbath, T-Rex, Suzy Quattro jne.
Nuorempana 60- luvulla ihastuin toki Biitleihin ja 1964, kun olin 8-vuotias,
olin lääpälläni Millieen ja kappaleesen "My Boy Lollipop!" :)
Ja sexykäshän tuo jamaikalainen Millie vieläkin on 18- vuotiaana tuon
aikaisissa tallenteissa.

Kuitenkin ehken se paras musiikki on tehty jopa "hieman" aikaisemmin, vaikka
toki Sibelius on suosikkini näistä nuoremmista, mutta Venäjän setä Pjotr sun
muut...