Olen samaa mieltä - parempi pyy lokissa kuin jollakin nettisivulla
keikkumassa.
Näin erityisesti hieman harvinaisempien (ja miksei tavallistenkin
harvoin lokattujen) asemien kohdalla.  Näin loksita voi paremmin
nähdä mitä on kuultu viime vuosina - vaikka se lokaus olisi hieman
jo ehtinyt tekeytyä.   Ja jos näitä ei halua silmiinsä nehän saa kätevästi
pois käyttämällä hyviä hakuasetuksia ja päivämäärärajauksia.
Ei muuta kuin lisää lokauksia olliin.
toivoo jhy