-----Alkuperäinen viesti-----
Lähettäjä: Juha Solasaari [mailto:juha.solasa...@helsinki.fi]
Lähetetty: 28. maaliskuuta 2013 10:40
Vastaanottaja: Suomalaisten DX-lista
Kopio: martti.karim...@lorakenne.fi
Aihe: Re: VS: [DX] Zeus ZS-1 SDR jatkoa

Hei,

Kävin nyt sivulla http://zs-1.ru, mutta myös sieltä saatujen
Zeus-asennusohjelmien kohdalla F-Securen virussuojaus ilmoittaa, että niissä
on virus Gen:Variant.Kazy.141479, sekä vanhemmassa (2.3 / upd.
30.12.2012) että uudemmassa versiossa (2.3.5 / upd. 15.3.2013).

Asennus siis katkeaa viruksen löytymiseen. Myöskin jos ennen asennuksen
käynnistämistä antaa F-Securen tarkastaa tiedoston ZeusSetupV2.3.5.exe (tai
ZeusSetupV2.3.0.exe), tulee ilmoitus viruksesta ko. tiedostossa.

Onko todella näin?

73 de JTS

- - -