Minä puolestani olen aikonut olla edelleen liittymättä facebookiin, joten saapa nähdä onko radioasemiakaan mahdollista kuulla ilman sitä.

Edustan yhä sitä näkemystä, että rekisteröidyssä yhdistyksessä tiedotuksen pitäisi toimia (myös) ilman ylimääräisiä sitoutumisia tahoihin, joiden tarkoitusperistä ja toimintaperiaatteista ei ole pysyvää varmuutta.

73 de JTS

- - -
Jukka Kotovirta wrote:
Reijo,

Olet oikeassa, näin se näyttää nykyään olevan.

Yksinkertainen ratkaisu on liittyä facebookiin, siellä ne asematkin
nykyään ovat.

Katsotaan voiko tälle tehdä muuta. Facen alati muuttuvat käyttöoikeudet
haastavat...

Silti harrasteemme on juuri se paikka, johon facebook sopii
kommunikaatiokanavana.

73 de JTK

--
Lähetetty Nokia N9 ‑puhelimestani