> Ensinnä toteamus, että JMN:n juuri tullut viesti, että yhteys FB:stä
> tänne listalle olisi syntymässä, on oikein hyvä juttu.
Linkki on siis Wordpressistä, ei Facebookista. So. tieto uudesta blogauksesta
tulisi tännekin.

> Hallinta -sanaa voi käyttää useilla tavoilla. Ylläpito -termiä
> käytetään usein softa-asioissa, kontrolli on vähän erilainen termi.
> Tässä ketjussa JMN kai tarkoitti lähinnä ylläpitoa. DX-listalla se
> tarkoittaa listalle hyväksymistä, listan hoitoa ja joissain
> tapauksissa toimenpiteitä epäasiallista toimintaa kohtaan.
Yes sir, esimerkiksi tätä linkkiä Wordpressin ja DX-listan välille luotaessa
SDXL on täysin riippuvainen RKO:sta, koska vain hänellä on oikeus hyväksyä se
listalle.

> Facebookin, twitterin, wordpressin ym kontrolleilla ymmärretään ihan
> muuta, ja niistä syistä osa aktiiveista dx-kuuntelijoista vierastaa
> tai jopa boikotoi niitä.
Näiden sisällön kontrollointihan on kuitenkin hallituksen käsissä, kun taas
DX-listan kontrollointi ei ole. RV selvensi asian hyvin.

> Mitä tulee tähän otsikon keskusteluun, niin tilanne on se, että tämä
> lista on minusta edelleen ykköskanava nettikeskustelussa ja osin myös
> -tiedotuksessa, vaikkakin välillä keskustelu rönsyilee liikaa ja
> ajoittain menee epäasialliseksi.
Nyt kun keskustelu on jo mennyt kilpailuasetelmaksi, todettakoon että
Facebookin ohella Wordpresskin vetää jo ohi 194 uniikilla kävijällä.
Kiitän omasta puolestani kaikista kommenteista ja pääosin positiivisesta
palautteesta! Myös yksityisesti olen saanut hyvää palautetta, että oikeaan
suuntaan ollaan menossa.
73's JMN
P.S. Ilmoitatko RKO, kun olet hyväksynyt linkin, niin tehdään testi. Onko
mahdollista hyväksyä WP-osoite niin, että viesti tulee läpi moderoimatta, vai
vaatiiko se aina sinulta manuaalisen moderoinnin listalle? (Ts. onko
lähetysosoite uniikki vai sama joka kerta?)