Mihinkä MJ viittasit viestilläsi?
Aikaisemmin Soneran sähköpostissa jokaikinen lähettämäni viesti näkyi
välittömästi minulla päätepisteessä,  lähetinpä sen sitten tänne DX-
palstalle tai muualle?

Täällä ei muutenkaan enää tiedä kuka vastaa mihinkin  viestiin ja mitä...
Kas kun systeemin täytyy visusti olla se, että vanha viesti alas, uusi
ylös....
Ja siitä ei lopulta pirukaan ota selkoa kuka vastaa mihinkin.
Yritin joskus pienenä kertoa, että viestin kulkevat
vanhuusjärjestyksessä..., vanhaan viestiin vastataan alas.
Täällä on käytäntö päinvastoin, eli kuten aiemmin sanoin, perse edella
puuhun.
Tämä on tavattoman hankalaa, luen viestin, enkä edes tiedä mihin se liittyy.
Tuon viestin jälkeen sitten kelaan alaspäin löytääkseni viestin, mihin
edellinen vastaus oli.
Ja tämäkö nykykäytäntö?

t. MNi