VHF I-alueella ensin lapamatodipoli, sitten 4-el ch E2 - E4 yagi. UHF alueella
rinnankytkettynä 91 + 91 el yagi.
Tuo Datong AD 370 on muuten paras kerrostalokuuntelijan radioantenni, mitä
minulla on ollut.
Antenni oli samassa roottoroidussa mastossa UHF antennin kanssa.
Vertailu on tietysti vaikeaa, ja ilmeisesti häiriötasot on kasvaneet niin, että
kuulin mielestäni
Datongilla + Satellit 650 80-luvulla ja 90-luvun alussa paremmin kun mitä nyt
kuulen MiniWhipillä ja ALA'lla.

489/SJP