Eli tämäkin viesti tänne.

Jos joskus kesäkokouksiin tulisin en sopisi SSS:n seuraksi.
Kas kun kuorsaan, juopottelen, enkä muutenkaan kai osaa olla ns. sivistynyt
(kun maisterin, tohtorin, DI:n ym tutkintoja/arvoja ei ole, hortonomi vaan,
tosin sen laskenkin korkealle), vaikka henkisiä harrastuksia onkin niin
kirjallisuudesta, historiasta, tähtitieteestä, hyönteisistä, linnuista,
kasveista, numismatiikasta, filateliasta...

Mutta ei, eihän akateemista loppututkintoa ole.
Ja sivistyneisyyteen olen törmännyt vuosien aikana ehka artikkelin jos
toisenkin kohdalla jutuissa
radiolehdissämme.
Haluaisin kysyä, MITÄ se on SSS?

Noh, antaa olla . =)
Tämä viesti nyt tuli sopimattomasti muutaman oluen säestyksellä...

t. MNi

13. kesäkuuta 2013 14.25 simo.soini...@pp.inet.fi