asiantuntija …  Mutta painotan sanaa ”entinen”.

Lähettäjä: dx-boun...@hard-core-dx.com [mailto:dx-boun...@hard-core-dx.com]
Puolesta alpo.heino...@pp.inet.fi
Lähetetty: 30. heinäkuuta 2013 15:24
Vastaanottaja: dx@hard-core-dx.com
Aihe: Re: [DX] SDXL:n talous ja kerhot maailmalla (lähituntumassa)

Moi, oletko Ilkka sitä mieltä, että homma on menetetty? Eikö tarvikemyynnissä
päde kaupan lainalaisuudet, ts. kate on 30-50% ? Ja toki vapaehtoistyönä asia
täytyy hoitaa- nettikaupassa työ siirtyy pääosin ostajan itsensä kontolle ja
toimitukset voi järjestää tietyiksi päiviksi/kk.

Mainitsin myös laajemmasta ostajavolyymistä- ei pelkästään perinteinen
sdxl-jäsenistö (myyntikanavan/ tuotevalikoiman muodossa)

Kattava valikoima radioaiheista tavaraa houkuttelee myös uusia jäseniä- kanava,
josta näkisi mitä on tarjolla, jolloin ostopäätökset lisääntyvät ja
harrasteeseen voi hurahtaa uutta sukupolveakin?

Olen elänyt luulossa, että jokainen sentti taskussa on parempi kuin ei senttejä
ollenkaan

T: AHE

PS. Mutta jos on kaikki on menetetty, niin antaa mennä sitten, kun on alamäki
vain...