At 14:34 31.8.2013, you wrote:
Ilkka kyseli ketjun alussa kätevää mp3-tallenninta. Harva halpamalli on kätevä eikä tuota suoraan mp3-tiedostoja. VN-7500 toimii kuitenkin DX-tallentimena enkä ole joutunut katumaan, etten sitä hankkiessani noudattanut muiden neuvoja. Ehkä asia olisi toinen, jos tarkoituksenani olisi äänittää koserteissa ym.

PS

KIITOS KOMMENTEISTA ja kokemuksista, kaikille vinkkaajille.

Halvalla ei saa hyvää, saati että köyhällä olisi varaa ostaa halpaa. Nuo vanhan kansan viisaudet, pitkälti yhä pätenevät, joskaan ei ehkä yhtä yksiselitteisesti kuin vielä vaikkapa 80-luvulla.

Kommenteissa mainittu Olympus on minulle tuttu analogiselta puolelta, kun olen käyttänyt paljon micro- ja minikasettisanelimiaan. 30 vuotta sitten, Olympus melkeinpä oli "se ainoa oikea", noissa vermeissä. 90-luvun myötä, Olympuksen nauhurit kiepsahtivat vastaavaksi kiinanhötöksi kuin halpissanelimet. Työkeikoilla aina piti olla bakkisnauhuri mukana. Mutta ehkä mp3-laitteissa on toisin, kun mekaniikkaa niissä ei juurikaan ole.

Relevantteja näkökohtia on mp3-tallentimista nostettu esiin, kuten korttipaikka, linjaliitäntä ja mahdollisuus tallentaa eri formaatteihin.

73, IS