Mielenkiintoista.  Peruskysymysten äärellä ollaan, taas.  Ei tämä helppoa
tosiaan aina ole.  Kaikkein (mm. ana,   jln, ps)  näkökannat ovat hyvin
perusteltuja  Kaikki voivat olla oikeassa.   Jonkun on päätettävä kun
kaikki faktat ovat pöydössä - ja paras taho on varmaan alt.
jhy
 Ja kun katsoin listani, minulla on piste molemmista...