SRAL:in jäsenmäärien muutoksissa on huomioitava myös se, että kuuluminen
SRAL:iin oli aiemmin pakollista jos halusi harjoittaa radioamatööritoimintaa.
Sen tultua vapaaehtoiseksi varmastikin kohtalaisen iso joukko erosi
liitosta. Enpä minäkään kuulu SRAL:iin ja paikallisella kerhollamme on monia
muita joilla tilanne on sama.

Yksinkertaisimmillaan en pidä radioamatööritoimintaa mitenkään vaikeampana
kuin DX-kuuntelua laitepuolella koska valmiita laitteita ja antenneja saa
kaupasta.
Vaikeus on enemmän liikennöinnin puolella yms.

73,s IJL