On 12.2.2014 8:44, Juha Solasaari wrote:
 > Liittohallitus on lisäksi ehdottanut, että yksikin kollektiivinen QSL
 > kuuntelijalla johtaisi siihen, että kaikki hänen QSL-saavutuksensa
 > merkittäisiin yhteisraportointia edustavalla merkinnällä.

Anteeksi vain, mutta voiko tuollaiseen ajatelmaan päätyä selvin päin?

Siteeraan itseäni:
Kannattaisi muistaa, että jos VLF/LF/MF/HF-bandeilla kuuluva kehitys ei
sammuta Suomen DX-Liittoa tarpeeksi nopeasti, meillä on valta tehdä se
myös ihan itse. Jopa tahattomasti ja yleistä hyvää tarkoittaen.

Tuollaiseen ongelmaan joudutaan kun kollektiiviqusilleja ja henkilökohtaisia qusilleja yritetään väkisin laskea samalla palstalla. ALT:n eilinen kannanotto tilanteeseen oli hyvä ja huomioi tämänkin skenaarion. Toivottavasti se Lihassakin luetaan.

Jouni