Moi!

En ole RM:ssa olleen ehdotuksen laatija, enkä muutoinkaan ole ollut tuon
ehdotuksen laatimisen tai siinä esitettyjen muutosten kanssa missään
tekemisissä, joten en osaa tuolta osin lähteä toisten tekemien ehdotusten
perusteluja arvailemaan. Kuten Jari totesit, arvailut ovat arvailuja.
Ymmärtääkseni kyseinen ehdotus on Kalmin Tapion LiHan pyynnöstä laatima
(saatan olla väärässä) ja hän on kaiketi edelleen Aihkissa kuuntelemassa
tällä hetkellä.

Mielestäni olen aiemmassa viestinnässäni omat esitykseni perustellut. Muiden
puolesta en lähde sitä tekemään.

Se miten itse nuo ehdotuksen kohdat ymmärsin, oli että 2.5 kohdalla olisi
tarkoitettu nettiradioiden kuuntelun poissulkemista ja siis sitä, ettei
radioasemia raportoida nettistriimistä. Kohta 3.3 tarkoittaa kaiketi
kylmäkallekuuntelun sallimista eli radion ohjailua netin välityksellä.

Mutta korostan, että tässä on minun osalta kyse ainoastaan kimppavastausten
rinnastamisesta pistekelpoisina henkilökohtaisiin vastauksiin liiton
pistelaskennassa, ei muusta. Jos on itse omalle mielipiteelleen perusteet
esittänyt, voi kai sitä toisiltakin pyytää?

73´s de JHU