Moi,

Vielä muutama loppupointti omalta osaltani:

1. Jersey Boys on paras musikaali maailmassa. Suosittelen lämpimästi!

2. Pisteitä laskevia ja kusilleja ilmoittavia sällejä on tässä maassa muutama
kymmenen. Likimain puolet heistä katoaa kohta palstoilta.

3. Tuo jäljelle jäänyt puolikas ei ymmärrä kahden tai kolmen kuuntelijan
yhteisesti allekirjoittamaa raporttia. Itse puolestani en millään pysty
ymmärtämään esimerkiksi etäperseilyä. Joku toinen on hankkinut häiriöttömän
paikan radiolle ja rakentanut antennit. Kohtalaisen iso työ. Muut tulevat
jaolle linjoja pitkin. Tähän en itse alentuisi koskaan, sillä mielestäni
kuuntelusaavutusten sisään kuuluu itseoikeutetusti kyky rakentaa hardware
sellaiseksi, että saa asemat kuuluviin. En kuitenkaan olisi työntämässä
linjakuuntelijoita pois näkökentästäni.

4. Kaikki uudistukset astuvat tietenkin voimaan vasta päätösten synnyttyä.
Taannehtivia lakeja ei kai synny kuin Pohjois-Koreassa. Mutta silti, niin moni
aktiiveista on jo innostunut modernista tavasta nauttia harrasteesta yhdessä.
En haluaisi pilata heidän tuleviakaan harrastevuosia.

5. Ja lopuksi, miksi saamme lukea tällaisia kommentteja: "Lopettaisin heti
näiden esitysluonnosten vuoksi pisteiden keräämisen – mutta en voi, kun en ole
niitä kerännytkään. Harmi!" Mistä näitä tyyppejä sikiää, jotka saavat ensi
kaikki muut hulluuden partaalle, ja sitten itse röhöttävät räkäiset naurut
perään, kun asia ei koske heitä mitenkään? Tämä oli taas yksi hyvä esimerkki
siitä, miksi on hienoa, että Liiton vuosikokouksessa pitää olla
henkilökohtaisesti paikalla. Sähköpostisekoilijoita on maailmassa ihan liikaa.

Tsemppiä Liiton päättäjille, teette hienoa työtä harrasteemme eteen.
Toivottavasti jaksatte luovia moninaisten mielipiteiden kentässä.

73
Jim