----Alkuperäinen viesti----

Lähettäjä: ilkka.martikai...@elisanet.fi

Päivämäärä: 6.3.2014 15:01

Vastaanottaja: "'Suomalaisten DX-lista'"<dx@hard-core-dx.com>

Aihe: Re: [DX] HDSDR+NPR

Ainakin omat testaukseni ovat ?sitä mieltä?, että vastaanottimien ominaisuuksia
lievästi sanoen liioitellaan. Itse voin kuunnella samaan aikaan neljällä eri
vastaanottimella ja samalla antennilla tai neljällä eri vastaanottimella ja
neljällä eri antennilla ? ja kaikki vaihtoehdot siltä väliltä. Mutta
vastaanotin ei yleensä ole se, josta erot syntyvät ? vaan antenni. Laitteina
NetSDR, Perseus, IC-R75, IC-718 ja IC-706 mkII ja AR8600 mkIIG. Toki on tullut
fiilattua noita kaikkia hieman. Winradion ?vika? ainakin on tuo melko
omintakeinen laitteiden kotelointi. Laita tuo nyt sitten muiden laitteiden
päälle pöydälle ? komeroon ehkä?Tuo ?Excalibur? näyttäisi maksavan Thiecomilla
Saksassa 939 euroa, joten eivät nuo ole ainakaan siitä halvimmasta päästä. 73
de SDXL1398/OH5MD, Ilkka M.