viimeiseni tästä tälläerää.
Pistelaskennassa varmaan kannattaa kohta ottaa huomioon se, että ilmeisesti
EUssa on meneillään esitys/käsittely jossa tämä cb-bandin toiminta
harmonisoitaisiin, joka tarkoittaisi sitä, että näitä erityiskohderyhmiä
palvelevia puheasemia voisi jatkossa lähettää mistä tahansa EU-maasta.
Jos olen oikeassa, niin ne ovat laillisia niin Englannissa kuin Irlannissakin
jo nyt.
Eli ehkä pistelaskentapuolella voitaisiin miettiä yleispätevämpiä ohjeistoja,
jolloin  pistelaskentapäätöksiä ei tarvitse tehdä asema kerrallaan? (vaikka ei
minulla toimintatapaan sinänsä ole mitään huomautettavaa- ajattelin vain, että
jos haluttaisiin vähentää turhan työn määrää?)

esim (tosi pikaistuksessa laadittu ja varmaan porsaanreikäiseksi jäävä heitto
päätökseksi)   Kansainvälisesti hyväksyttyjen ja tunnustettujen radiotoimintaa
säätelevien elimien päätösten  mukaista yleisradiotoimintaa tekevien asemien
ohjelmien kuuntelusta  tehtyihin raportteihin saadut verifioinnit lasketaan
pisteasemiksi. Edellytyksenä on, että kuuntelu täyttää SDXL:n reunaehdot
dx-kuuntelusta.
73't AHE