"Harmittaa, kun noiden etikettejä (kun harrastan myös numismatiikkaa ja
filateliaa) en ottanut talteen, ne olisivat etiketteinä toisissa kansioissa
upeita."
Noin kirjoitin.

LISÄYS:
Niin, vaikka tuo harmittikin, en olisi muutenkaan voinut mitenkään sitä
tehdä.
Jotkin - kenties hyvinkin arvokkaat . etiketit olisivat olleet haluttuja
monille.
Mutta kun koko pullokokoelma EI ollut minun omaisuuttani, niin minulla ei
olisi ollut oikeutta ottaa edes tavallisen (eipä tosin moisia siellä ollut)
viinipullon etikettiä.
Mutta harmittipa silti, siellä olisi keräilijälle todellinen aarre alkaen
1900- luvun alusta. =(

t. MNi