"Sopivan, hyvän ja luotettavan nauhurin löytäminen esimerkiksi
peditionkäyttöön tai sähköttömiin olosuhteisiin on vaikeaa."
Noin kirjoitin.

Tämä taas tietysti kaltaisilleni luomukuuntelijoille, jotka taatusti eivät
läppäriä kantele minnekään kotioloista, eli SDR- kuuntelijat ja kaiken
tallentavat älkööt vaivautuko viestistäni.
Tämä oli tarkoitettu vain "wanhan ajan hywille kuuntelijoille" mökkioloissa
ilman sähköä. :)
Liputan ainakin paidallani nyt heille... :)

t. MNi

1. elokuuta 2014 11.13 Markku Niiranen <moukeri.niira...@gmail.com>